Joaca-te gratis pe net, avem cele mai noi jocuri si cele mai tari,jocuri! Cel mai tare site pentru copii cu si despre jocuri in flash : masini,aventura,sport,fotbal si jocuri Barbie Link exchange Y!M : titi_blogger

Wednesday, August 20, 2008

Despre Half-Life


Half-Life este cel mai apropiat lucru de la un pas revoluţionar de gen a luat vreodată.
Un obiectiv major în orice joc este de a crea iluzia de realitate, un fapt care este în special adevărat pentru prima persoană shooters. Intreaga punct de gen este de a pune tu, literalmente, în rolul protagonistului. În funcţie de acest lucru, este surprinzător faptul că atât de multe jocuri au ramas la un blueprint de iluzia că pauze la fiecare ocazie, bazate pe text, cu misiunea de briefing-uri, trepidarea nivel tranziţii, precum şi arme şi de putere-up-uri izolate, cum ar fi în jur de mobilier decorativ. Dar, evident, Valve Software a petrecut mult timp studiind greselile trecutului. Rezultatul este Half-Life, cel mai apropiat lucru de la un pas revoluţionar de gen a luat vreodată. Printr-o serie de subtile şi de deciziile de design artistic, Half-Life creează o realitate care se auto-conţinută, credibil, angajarea şi abundenţă. Şi în timp ce acesta poate fi surprinzător faptul că jocul nu a folosit nici una din aceste idei în trecut, este clar că orice viitoare shooter va fi remiss de a le ignora.

Terenul de joc este tipic (de fapt, este putin mai mult de o versiune a elabora Doom). Sunteti Gordon Freeman, cercetător la Black Mesa Research Facility, implicat în unele experimente misterios. Aceste experimente go awry, foul şi creaturi începe preluarea de complexe. Ea devine mai complicat, dar nu este necesar de a ruina pe care asteapta surprize. Este de ajuns să spun că Half-Life nu este un joc grozav pentru că de la text; că este un joc grozav, din cauza modului în care acesta a prezentat ca text. De la deschiderea momente de joc, la final showdown (şi chiar şi dincolo de) toate dracu 'se pierde continuu de rupere, există şi nu este niciodată un moment în cazul în care nu sunteţi vedem lucrurile prin ochii lui Freeman. Există scripted evenimentele din joc. Există scene de deschidere şi închidere. Dar toate acestea apar în mod natural de joc mediu. S-ar putea sunet simplu, dar merge un drum lung spre a oferi un believable lume.

Arma, munitie, de sănătate şi de plasament urmează aceeaşi filosofie. Veţi întâlni vreodată cu greu un element care este doar bobbing şi filare în loc ca unele cadou de la cerurilor. Valve a făcut un bun loc de muncă de care justifică tipic de sănătate şi de armura de metri. Freeman se poartă un costum de pericol, utilizate de către cercetători implicaţi în experimente periculoase. Pentru a recâştiga sănătatea şi armura de energie, trebuie să completaţi pana la statii de putere. Acestea sunt, aproape întotdeauna situată în locuri de logică, de obicei în apropierea zonelor de lucru periculoase în cazul în care ar fi efectuate. Nu mai există putere-up-uri pentru a fi găsit. Weapons and ammo sunt luate de la aprovizionare closets cadavrelor sau a scăzut de securitate gardieni şi soldaţi. Chiar şi mai multe arme experimentale au locul lor corespunzătoare - în armele de Departamentul de cercetare a facilităţii. Şi târziu în joc, după ce aţi părăsit facilităţii de cercetare, furnizarea de ammo si kituri de prim ajutor este believably rare.

Nu există niveluri în Half-Life, sau, mai exact, este lipsită de conceptul de niveluri şi episoade pe care le-am venit să aşteptaţi. Jocul este un flux continuu de locaţii de la inceput la sfarsit. Puteţi să mutaţi înapoi şi mai departe, la va (cu doar câteva excepţii), astfel cum sunt poate cele care vă urmăresc. Şi, deşi a scurta timpul de încărcare între zone este un artifact care cade fluxul de joc, de tranziţii sunt thankfully scurta.

Atenţia la detaliu nu doar de stop cu structuri de bază. Jocul este plin de surprize, a aruncat continuu noi provocări şi obstacole in calea voastra. Există o mare varietate de texturi, un împrumut distincte pentru a căuta în fiecare zonă. Scripted de numeroase evenimente au încurajat de iluzia de realitate, şi veţi întâlni scene detaliate care sunt în continuă suspenseful. Gameplay este foarte puzzle-orient, dar greu de puzzle-uri par a fi superficiale obstacole. Fie ca esti un reactor de reparatii sau de a găsi un fel de a dispune de un masiv încuiat usa, puzzle-uri întotdeauna pare plauzibil în lume Valve-a creat.

Străinul duşmani sunt bine concepute şi ocazional de frontieră de pe terifiante. De la headcrab de bază (care seamănă cu o cruce între Alien's facehugger şi X-COM Apocalypse's brainsucker) monstrosities la o sută de ori marimea lui, de duşmani într-adevăr să arate ca fiinţe organice. Nu sunt duşmanii omului în joc, şi aceste afişa un nivel de inteligenta artificiala, care este remarcabil. În timp ce mulţi un joc excelent in ideea de a AI este pur şi simplu monsters care poate face printr-un doorway să urmaţi dumneavoastră, Half-Life's antagoniştii acţioneze într-un mod care este frighteningly realiste. Acestea nu vor fi urmaţi dumneavoastră, printr-un doorway - care va avea doar un lob câteva grenade în cazul în care sunteţi de a le ascunde şi trebuie să fie făcut cu el.

De arme şi căutaţi sunet mare, variind de la combaterea shotguns realiste şi lansatoare de grenade, stiinta de a-fictiv, de mare putere acceleratori de particule. Nivelul de design este diversă (din cauza un nod de gratie Jedi Knight), inclusiv expansive facilitatea de cercetare, unele zone de mare in aer liber, locales, şi străini, care sunt cele mai bune stânga pentru a fi descoperit pe cont propriu. Îndeajuns să spun, ea niciodată nu devine repetitiv.

Singurele probleme cu Half-Life sunt rezultatele fiind atât de ambiţioasă. Faptul că tot de la oameni din joc arata ca ia de la clonele de altfel realistă atmosferă. Diversitatea nivelurile şi puzzle-uri, fără îndoială, va lăsa te gandesti unele zone au fost mai bune decât altele. Dar plângerile care apar sunt pur şi simplu o reacţie la faptul că jocul este atât de aproape de ideal. Half-Life este o exceptie de joc single-player si un joc multiplayer solide (deşi cu apropiatele Echipa Cetatea add-on pot face chiar mai bine). Este nevoie de cel mai încercat şi-adevărat un pas mai departe, dar se încheie până salturi şi limitelor inainte de restul.

No comments: